Meteen naar de content
Herfstdagen | Ontvang 10% EXTRA korting met de code: HERFST10

★★★★★ 15,000+ TEVREDEN KLANTEN

Bestelling & Levering

Wij begrijpen dat u enthousiast bent om uw bestelling te ontvangen. Bij Solewise doen wij ons best om ervoor te zorgen dat het verzendproces zo soepel mogelijk verloopt.

Leveringsgebied

Solewise levert uitsluitend naar Nederland en België. Leveringen naar andere landen zijn niet mogelijk.

Wat zijn de Verzendkosten?

Solewise neemt de verzendkosten voor haar rekening. U betaalt dus géén verzendkosten!

Verzendkosten om uw artikel te retourneren dient u wel zelf te betalen.

Wat zijn de Verzendtijden?

Wij streven ernaar de beste waarde voor uw geld te bieden. Daarom kiezen wij ervoor om producten rechtstreeks van onze leverancier te verzenden. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten, en de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.

Solewise streeft naar een snelle levering van de producten. Elke bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 7 - 14 werkdagen.

Kan ik mijn Bezorging Volgen?

Ja, wij versturen al uw items met Track & Trace. Uw bestelling kunt u volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijgt u via een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. De Track & Trace informatie is online beschikbaar 2 - 3 dagen na uw bestelling.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

Ik ben niet Thuis tijdens de Bezorging, wat nu?

Kan uw pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op u te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

Verkeerd Adres

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op via info@solewise.nl als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

Verloren of Gestolen Pakketje

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit dan via info@solewise.nl. 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.

Vragen over uw Bestelling?

Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via support@solewise.nl met vermelding van uw bestelnummer.

Wij begrijpen dat u wilt weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten, en wij streven ernaar onze belofte na te komen. Houd er echter rekening mee dat onvoorziene omstandigheden, zoals extreme weersomstandigheden of vertragingen bij vervoerders, de levertijd kunnen beïnvloeden. Dank u voor uw vertrouwen in ons!